Tar tag i detta nu !

Nu var det riktigt länge sedan ! Men ska ta tag i bloggen och uppdatera den så ofta jag kan :D ..

Morgonträning 06.30 - 07.30

Simmade 2000 meter :D. passet :
400 mjuk
3*100 teknik , sträck , teknik
100 löst med pinkpaus
2*200 frisim armpaddel 1 med flaskpaddlarna 1 med vanliga
400 ben med g-fots
350 frisim armpaddel ( vanliga )
50 avbad

Hos kkurtan

Jag och kkurt åkte hem till henne efter träningen eftersom att vi börjar 09.20 . :D Där åt vi frukost och kollade på " Picture this " . :) .. Vi hann inte klart men det hinns väl någon annan gång . Vi åt frukost , gjorde oss i ordning .

Skolan

Typ helt vanlig skoldag . Började med matte , jobbade ungefär 3 uppgifter . Sedan svenska , vi satt och läste boken som vi ska läsa ut . Den heter : Skulduggery Pleasent *stavning* . grupp 3-5 skulle berätta om någon sak . (grupp 1-2 gjorde det i fredags .(jag var i 2).) Sen engelska där vi hade muntligt läxförhör :) .. Mycket bättre än skriftligt iallafall . Sen kollade vi klart på den norska filmen , eller om det var filmen först sen läxförhör xD sak samma .  Sen mat : lantbiff m ris o mangosås . mangosåsen var inge god . :S . Den luktade inget vidare heller .
sen So monica glömde att vi hade läxa xD . Bra de men jag hade läst . Sen elevensval :) Skit kul ;D .. Sen har jag bara slappat framför tv/datorn . Och nu sitter jag här :D ..
Syns imorron Pusshej <3 ;D ..


Nej , jag sitter inte och bajsar xD

Kommentarer
Postat av: lina

men kollade inte vi klart på den norska filmen!?:)<33

2010-02-13 @ 23:41:46
Postat av: Ida :D

vilken fin blogg du har Elin :D <3<3

2010-10-25 @ 18:17:34
URL: http://idastavlingblogg.webblogg.se/
Postat av: Anonymous

Vad är detta jag läser på youtube att du bäddat in "min" musikvideo på din blogg? :<

Illa, illa Elin.

Jaja. Tack för de 13 visningarna jag fick. xD

2011-05-20 @ 00:12:04
URL: http://buttseckz.cum

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0