Trött

Dagen:
Ja dagen började med lite pingis . Sen matte , fick reda på diaagnosen , 13/14 rätt nöjd faktsikt . Sen SV vi hade Maggan :) typ jobbade med substantiv . Sen var det Engelska tror jag . där fick vi inte sitta långbord :( . Läxförhör . Gick väl sådär :S . Sen Lunch : Pannkakor , REKORD ! Jag vann på 12 pannkakor :D , kkurt kom 2:a tror jag Putte lämnade walk over xD . Så jag vannnnnn :D:D:D:D:D:D .. <3 Sen SO , vi hade grupparbete och jag blev utsedd till ledare i gruppen . Så Chicky o putte har läxa tills på Fredag ! .. Sen Ev: Idrott , Vi körde trippelboll igen . Jag och kkurtan o Erik(lärarn) var the shit asså , vi ägde ut Benjii , Alex o Niklas(han som var med Erik). Så ÄGDA !!!! ..
Det var dagen iaf ,
Pusspuss <3

Dagens låt : Chelsea Staub - It's all about me .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och vem är benjii??:O

2009-10-20 @ 18:51:35
Postat av: elin

Arvand :P

2009-10-21 @ 20:20:02
URL: http://elinhojd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0