8/10-09

HejHej !

Idag har det varit en vanlig dag , Matte först jobbade med kap 2:5 med Persson*2 . Vi han klart med kapitlet och så gjorde jag "B-testet" . efter matten vare Franska läxförhör , känns som att det gick bra :D . Tränade rejält ! Ska sköta skolan mycket bättre med läxor och sånt . Efter Franska var det mat , Taccosoppa med pannkakor ! Pannkakorna var riktigt goda . Sen Satt vi i bastun vid gympan och gjorde frillor ;D . Sen på gympan körde vi allibaba eller vad det hette . Det var riktigt kul , men jobbigt . Kkurt skadade sig också för Edwin trampade på hennes stortå (tror jag) Så hon Blödde rätt rejält vad jag såg iallafall . Sen blev det svenska , vi läste om Odysseus igen , vi är snart klara nu . Eller dom andra i klassen är det iallafall , men jag gick 5 minuter tidigare för annars kommer inte jag hem med bussen . Nu sitter jag hemma själv och vet inte vad jag ska göra .
Dagens låt : Pitbull - I know you want me .
Dagens ord : Skumgummipistol .
Ja vi hörs antingen ikväll eller imorron .
pusspuss , så länge<3En iten bild från tävlingen i Kristinehamn

+ en liten bild ifrån kristinehamn, tror det är frisimet vi står på pallen för ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du tsm med persson??

2009-10-09 @ 21:19:58
Postat av: Elin Höjd

Nejj ..

2009-10-10 @ 09:09:03
URL: http://elinhojd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0