7/10-09

Hejhej !

Idag blev det SO först , vi rättade våra nutidsorienteringspapper . 18/ typ 37 xD . Sen Engelska , vi har börjat på "clothes" kapitlet nu .:) . Sen matte , vi fick nått konstigt mattepapper som var fullt med uppgifter . Jobbade med  Persson*2 . Vi va "the shit" .. x) Sen var det mat i 30 min bara . Det var typ äggkaka fast det skulle varit ungspannkaka xD , Precis när vi skulle gå och det var typ  5 minuter till lektion så kom dom med vanliga pannkakor :@ På franskan körde vi några parövningar som vanligt . På slöjden är jag snart klar med min grytlapp :D . Nästa gång blir jag klar tror jag ;P . På No:n så var det såklart pratigt . JOBBIGT !! Man får juh ont i huvet hela tiden där juh ! Lotta försöker så gott hon kan . Sen blev det att typ springa till simhallen , körde bara ett varv landövningar , ska göra dom imorron istället . 1000 mjuk vare och sen 30*100 start 1.35 !!!!!
1:a 10 = arm paddel typ 5sek vila
2:a 10 = ss paddel typ 4 vila
3:e 10 = ss , g-fots typ 15 vila
Man fick juh dra dom första 20 och så fick man lov att köra MAX för att hinna med start tiden , det är FETT jobbigt !
Sen ungefär 400-800 avbad , (tappa bort mig nånstans vid 300 ) xD Sen stretching i typ 15 min . på vägen hem så typ sov jag för trött som f*n är jag . Nejj nu ska jag sova i soffan tills mamma o pappa kommer hem !
PussPuss <3

Tack Nea för den fina designen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0