5/10-09

ChaCha !

Idag så var det Måndag , Gympa på morgonen . Putte och Eric körde in bollvagnarna på min fot och mitt knä , sen blevEric konstig och typ dampade på mig och började slåss xD Nej jag är inte rädd för han , han är bara störande ..
Sen blev det NO . Lotta blev typ arg på chicken hon bara : Erika om inte du går och sätter dig får jag Ryck . eller nått sånt där xD . Sen mat , Fiskgratäng . Jag smakade iallafall .. Sen Franska , vi körde några hörövningar , sen memory med : Fabbe Alex crille Johan .. På bilden gjorde jag klart asken till mitt smycke :D Så nu ligger den här bredvid mig ;D Sen blev det coop med kkurt hon köpte lite grejjor och jag mat . Sen simhallen och vänta på Ckonny . På träningen så har vi började på "N"-månaden . Körde på som F*n , kändes jätte bra !! . Ja det var väl dagen tror jag nog , hörrs väl av imorgon
PussoKram <3Ser ni vem jag sitter bredvid eller ?? :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0