4/10-09 (morgon)

ChaCha !

Idag blir det simtävling i kristinehamn !!! Riktigt Roligt ska det bli :D , Jag ska simma 50 m av allt och delta i piccasostaffetten (stavning) . Den är 1000 meter lång . + jag MÅSTE slå 32.90 på frisimet för Ive kan juh inte slå mig ! xD hon är 98:a så det är lite pinsamt .. Jag kör en ny teknik på bröstsim så man får väl bara hoppas på nytt pers där :) Rygg har gått fantastiskt bra under träningarna så det kanske också blir pers . Fjäril, ja dete får väl gå som det går , har inte kört så mycket fjäril och förra gången jaag simmade det blev det ett jätte stort pers så man får väl iallafall hoppas på en tid under 40 sekunder där .. Men jag bloggar er ikväll så ska jag skriva lite tider och plaseringar!
PussPuss

Kommentarer
Postat av: lina

japp det är den<33

2009-10-04 @ 08:58:45
URL: http://alltommiglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0