2/10-09

Hej Bloggen !

Idag så hade vi vanliga lektioner fram till lunch . Sen hade vi orientering , 15/15 rätt , tack persson o albin för hjälpen att hitta 5:an (den lågt nere i ett dike), men vissa andra som ni gick med kaxade upp sig som f*an .. Tror den att den är nått eller ?
aja den får väl tro det då , orkar inte bry mig just nu . a sen så cyklade jag och kkurt hem till henne och åt lasange.Sen tog hon cykel och jag gick till träningen , där körde vi nya oktober landpassen men det skulle vara 3*15 och inte 3*17 xD .. 2 st helt i onödan .. sen va det typ mjuk , sen fick vi bestämma ett eget fartpass på 1500 m . jag Ckonny o linis hade ett tsm , sen idioten , 300 avbad, sen kom Jonathan och hämtade mig , skit snällt . Sen hade A-laget träningsmatch mot gullspångshyttan , vi gick efter 4-7 så jag vet inte vad det slutade . ja och nu sitter jag här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0