1/10-09

ChaCha

Idag på matten jobbade jag med Persson igen.Gud han äger juh på matten juh !!!! Ja sen bar det iväg till franskan och där var det läxförhör , som tur var så var det muntligt ;D .. på maten satt jag med kkurt , lina , Ikis och Chicky .. Sen till gympan där så typ satt vi i bastun och hade kul xD . Sen innan gympan började så hade vi lite cheerleading med Chicky ( Hon har vunnit SM i cheerleading och hon var liksom cheerleadern) . På gympan så hade vi ömm , kommer inte ihåg vad det heter när man står på två plintar och man ska springa igenom och inte bli träffad av bollarna som dom på plintarna kastar och ta en väst och springa ut igen sen . Sen efter gympan hade vi cheerleading i Torpet . askul och en del killar va också med , på svenska skickade vi runt en lapp och man fick fylla i om man ville vara med i Chickens nya cheerleading lag , självklart skrev man på det . Några tjejer och 3 killar skrev på , det tycker jag är bra (Y) . Så nu är jag offisielt medlem i : Cheer panters tror jag vi ska heta :D:D:D:D <33
Kul var det iallafall och imorgon ska vi få en lapp om träningar och sånt ..
Imorgon halva dagen är det orientering :)Det var väl allt för idag ( bilder från våran cheer-grupp kommer
Puss o kram skumbanan

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag har vunnit SM två år i rad! och tävlat EM!<33

2009-10-01 @ 20:10:34
URL: http://eriiikakarlsson.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag har vunnit SM två år i rad! och tävlat EM!<33

2009-10-01 @ 20:10:36
URL: http://eriiikakarlsson.blogg.se/
Postat av: Persson

Du har fan rätt ja är KUNG på matte!:D

2009-10-01 @ 20:16:06
Postat av: Anonym

Persson läste i Facit=D

2009-10-02 @ 19:25:31
Postat av: Elin Höjd

ja men bara för att kolla om vi hade rätt !

2009-10-03 @ 08:39:21
URL: http://elinhojd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0